امکانات سایبان خودرو چیست؟

سایبان ماشین یا پارکینگ قابل حمل و اتوماتیک بهترین راه برای محافظت از خودروی شماست. زمانیکه نام سایبان را میشونید اولین چیزی که به ذهن شما خطور میکند، چادرهای ماشین قدیمی است که روی خودروها کشیده میشد. این وسیله هنوز هم مورد استفاده است و افراد زیادی از آن استفاده میکنند، اما به هیچ وجه یک سایبان نیست.

سایبان پارکینگ وسیله ای مدرن و به روز است که برای محافظت از خودروی شما و ایجاد سایه روی آن استفاده میشود. این وسیله ظاهری شبیه به چتر دارد و از این جهت به آن چتر خودرو هم گفته میشود. این سایبان دارای امکانات زیادی است که میتواند نیازهای متفاوتی را از شما برآورده کند.

از همه مهتر اینکه این سایبان پارکینگ برای انواع خودرو قابل تهیه و استفاده است و میتواند به خوبی روی بدنه را بپوشاند. پس میتوانید برای خودروی سواری خود در هر مدل و سبکی این سایبان را تهیه کنید و از آن استفاده نمائید. کار با این وسیله بسیار آسان است و میتواند محل پارک خودروی شما را در هر فضای بازی تامین کند. پس اگر همیشه با مشکل جای پارک خودرو مواجه باشید، سایبان پارکینگ میتواند گزینه خوب و وسیله مناسبی برای شما باشد.

سالها قبل سایبان ها به صورت پایه دار یا با نصب روی دیوار مورد استفاده قرار میگرفتند. معمولا این سایبان ها نیاز به سازه و ساخت و طراحی داشتند و با توجه به این ویژگی امکان حمل و انتقال آنها ممکن نبود. پس تنها برای ساختمانهای بدون پارکینگ میشد، سایبان ها با پوشش چادری تهیه کرد. علاوه بر اینکه نصب این وسیله نیاز به فضایی مانند حیاط داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *