مزیت نصب سایبان خودرو

باید از ویژگی منحصر به فرد دیگر این محصول هم نام برد. از آنجا که شما بعد از تهیه سایبان پارکینگ، یک چتر قابل حمل دارید، میتوانید این چتر را روی پایه و به صورت ایستاده هم استفاده کنید. چتر به آسانی روی پایه خود قرار میگیرد و سایه خوبی را جهت محل استراحت شما فراهم خواهد کرد.

علاوه بر این میتوانید از درگاه USB برای شارژ انواع موبایل و تبلت استفاده کنید و وقت خود را بدون نگرانی سپری کنید. اکثر کسانیکه با مشکل جای پارک خودرو روبه رو هستند، به چتر خودرو نیاز خواهند داشت. زیرا این وسیله سبک و قابل حمل و زیبا و کاربردی است. با خرید این وسیله شما با یک تیر چند نشان را زده اید و میتوانید از امکانات آن برای مدت طولانی بهره ببرید.

نبود محل پارک امان برای خودرو میتواند هزینه ها و استرس زیادی را ایجاد کند. حتی شما را از سفر یا تفریح با ماشین منصرف نماید. اما سایبان ماشین گزینه خوبی است تا با خیال راحت و بدون نگرانی درباره ریزش آب باران و برف یا برگ درختان، خودروی خود را پارک کنید و بروید.

رنگ های این چتر زیبا کاملا با رنگ های خودروی محبوب شما هماهنگ است. میتوانید آنرا در سه رنگ سرمه ای، سفید و سیاه داشته باشید. طول چتر در زمان بسته شدن حدود 85 سانت است و باز و بسته شدن آن کاملا راحت و آسان خواهد بود. میتوانید تنها با فشار یک دکمه سایبان را باز و بسته کنید و از آن برای ایجاد امنیت خودروی خود استفاده نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *